Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Annci Hultström - 24 oktober 2011 22:41

... att jag nyss gjorde ett drag på wordfeud. Motståndaren hade lagt tur. Jag lade dit ista. Det gav ordet turista och 270 härliga poäng. Nu ska jag sova. Sängen är hes av allt ropande...

Av Annci Hultström - 24 oktober 2011 22:00

Efter ett snabbt stopp på affären (för potatisköp) hämtade jag W och åkte hem och lagade Blomkålsgratäng med kassler och ostsås. Rackarns vad gott det är. Ser redan fram emot morgondagens lunch.


Nu har jag laddat upp lite bilder. Here we go...


Först en mask. En Barca-mask... Sami i sovsäcken han fick i present av oss:

 


Sista ridkursen. Älskade Pim-Pim. Och älskade Wilma (bortse från mitt trötta anlete) (Amy: Pictures of me and my daughter in the stable):

     


Och en sista puss/A last kiss:

 


Nu har vi kommit till Norge. Här är familjens nybyggda, urfina och alldeles underbara hus.

We went to Norway this last weekend, for visiting friends. Here is their new-build house and some pictures from the neighbourhood:

 


Vyer från närområdet:

           


De hade en låne-hund över helgen, Alfa. Wilma var överlycklig:


Den här IKEA-lampan har jag suktat efter. De hade två. Kolla in vilket underbart sken den ger:

 


Söndagen tillbringades på ett typiskt norskt sätt, på tur. Mycket fina vyer - med märkliga rötter:

       


Ja, det var väl det för nu. Ids inte skriva mer. Är sååå trött. Sängen ropar.


Sleep tight and I wish you all sweet dreams!

Av Annci Hultström - 24 oktober 2011 16:00

Hej världen!


Vi kom hem i ett stycke, så min frånvaro beror inte på det utan helt enkelt för att vi inte kom hem förrän efter 19:30 igår. Då åt vi middag (McDonalds... hmmmm...), fick W i säng, packade upp och "dog" i soffan. Innan jag "dog" igen. I sängen den gången.


Idag har jag haft första upplärningsdagen med min efterträdare. Det har gått så bra och min magkänsla är så skön... det kommer bli toppen det här!


Tanken var att jag skulle träna ikväll, men nä... jag törs inte för jag snyter fortfarande riktig förkylningssnuva. Utöver det har jag blåsor i munnen och har även ett munsår i antågande (ploppade upp nu på eftermiddagen) - så nå´t skit är det. Får väl ta tag i tvätten istället. Och städa lite. Inte helt onödiga sysslor kan jag meddela.


Lovar åxå att återkomma med ett längre inlägg ikväll med lite bilder från helgen. Hörs sen.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards