Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Annci Hultström - 2 oktober 2011 21:36

... söndagkväll. Igen. Jag brukar normalt inte uppleva att helgerna gått fort. Men den här har tveklös gjort det.


Jag tror dels att de har att göra med IKEA-besöket igår. Men åxå för att jag somnat i soffan. Tidigt. Två kvällar i rad (ett tecken på infektion i kroppen månne... medicinen kunde åxå ge trötthet).


I morse, när vi vaknat och ätit en lång frukost, åkte jag och W till ridskolan (började kl. 11 idag istället för kl. 14). Idag fick hon en annan häst. En riktigt slöhög. Fick piska på ordentligt för att han i överhuvudtaget skulle komma runt ett varv.


När vi var klara där tog vi en tur till Rusta, Hemma-butiken (i jakt på fot till tvättmaskinen... hittade ingen) och Lidl.


Väl hemma blev det en sen lunch (falukorvstournedos med potatis-och blomkålsmos + paprikasås... mmmmmm) och sen åkte H & W till Ikea för sista delen av skåpet. Under tiden städade jag. Men HÖG volym på. Vad jag älskar det.


När de kom hem igen åt vi middag. Eftersom det blev så sen lunch, åt vi bara varm macka och sallad. Gott. Underskattat.


Sen blev det en dusch och nu sitter vi i soffan. Ser på en film. Som är sådär. Så snart sover jag väl igen.


I morgon ska jag gå tidigare, går vid lunch. Ska till tandläkaren. Då hinner jag hämta W tidigare åxå. Nice!!


Nej, nu - filmen. Sov gott och dröm sött!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards