Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Annci Hultström - 26 oktober 2011 22:54

Var påväg att lägga mig ganska precis kl. 22. Det blev inte så. Saker kom emellan. T.ex. en tvätt som skulle hängas (glömde den efter att jag skrivit sist). Men gick det? Nä... tvättmaskinen har gått sönder, så den har inte sköljt tvätten. Den senaste timmen har jag suttit där inne och försökt få den att skölja och sen tömma. Olika program har testats. Men nä... så nu har jag gett upp. I morgon, efter jobbet, blir det helt enkelt en tur till stora tvättstugan för att tvätta om det. Och på lördag får vi göra ett besök hos vitvaruhandlarna helt enkelt. För det är väl bara att inse - den har gjort sitt.


God natt!

Av Annci Hultström - 26 oktober 2011 20:53

... en dag lagd till handlingar. Placerad i minnenas arkiv. Eller inte. Mer inte. Har liksom inte varit nåt speciellt att minnas. Eller jo, det skulle vara huvudvärken då. Den har hängt med hela dagen. Mycket udda sådan. Tänk vilken värk en smäll kan ge. Är fortfarande helt stram i pallet. Hoppas få sova bättre i natt. Då känns det garanterat bättre i morgon.


Ikväll är H på kundevent, så jag och W har haft p och m fritt. Det "firade" vi med en tur till centrum. W fick handla för sin peng (det blev en dagbok med lås). Jag köpte åxå ett par saker... rouge, glödlampor, mat - ja, sånna roliga saker ni vet.


Efter det åt vi på korvmojjen. Jag åt en sallad med kebab. W en korv. Väl hemma igen blev det bingen direkt för henne (klockan var så mycket) och själv har jag betalt räkningar. Det var kul. Det är det ibland. Nästa månad blir nog ännu roligare. Faktiskt. Det är sant. Men vänta ett par månader, till januari. Då är jag garanterat av en annan åsikt.


Nu ska jag hänga en maskin tvätt och sen blir det sängen. Tror jag. Så jag önskar redan nu en god natt. Sov gott och dröm sött!

Av Annci Hultström - 26 oktober 2011 09:45

... sitter kvar, men ont gör det fortsatt. När jag körde hit i morgon gjorde ont varje gång jag skulle titta över axeln. Det stramar ner i nacken. Nedrans klantighet... hmmmm...


Kör upplärning idag med. Såklart. Men när det är över för dagen ska jag åka hem, hämta W och åka ner till Centrum. Där ska hon få handla något kul. För H hittade nämligen en norsk 50-lapp när vi var ute på tur. Hon skulle handla för den på flygplatsen, men hittade inget bra - så det ska bli idag istället. Sen ska vi handla lite saker för bakning åxå. Ska roa mig med det i helgen nämligen.


Nej, nu - åter till upplärandet. Hörs ikväll!

Av Annci Hultström - 26 oktober 2011 04:40

... "Vilken jävla smäll". Ja, igår alltså. När jag slog i huvudet. Har fram tills nu vaknat flera gånger för att huvudet gör ont. Nu gav jag upp. Tänker ta en ipren och se om det hjälper... känns som det blir värre när jag ligger ner och allt blod åker upp i knoppen och trycker på. Kanske kan jag sova med huvudet i högläge?! Förresten - God morgon!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards