Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Annci Hultström - 7 oktober 2011 22:43

Ja, jävlar (ursäkta grekiskan) vad bra det var. Hon är grym som fan (ursäkta grekiskan... igen) Lena Ph. Här är en bild från näst sista numret... "Dansa i Neon":

(bild lånad från Google)  


Jag har klappat sönder händerna. Ringarna sitter som på korvar. Men det är det värt. Grymt. Jag är så nöjd!!!


Lika nöjd som jag är, lika slut är jag. 


Jag har sovit som en ruuumpa senaste veckan. Först för att jag väntat på beskedet - jobb eller inte jobb. Sen när det väl kom igår, så kom tankarna på hur det skulle tas emot av kunden. Och hur skulle jag säga det? För säkerhetsskull låg jag vaken mellan 01:15 och 03:45. Tyckte tydligen att jag behövde 2,5 extra timme att komma på hur jag skulle formulera mig. Helt i onödan. För det samtliga sa var ord i stil med "Trist för oss, men kul för dig. Grattis". Och det är väl klart att jag visste det innerst inne... men säg det till en hjärna tycks leva sitt egna liv.


Nåväl, nu är det klart och alla vet. Med det har spänningarna släppt känner jag. Är HELT mentalt slut. Men ändå "In ABSOLUTE heaven. Men det hoppas jag få sova GOTT i natt. Riktigt gott.


Så - God natt och sov gott. Dröm sött! Det ska jag som sagt!

Av Annci Hultström - 7 oktober 2011 19:19

... och två glas vin senare är vi på plats på cirkus. Det börjar om 9 min. Nice!

Av Annci Hultström - 7 oktober 2011 16:17

... vad det HÄR inlägget grundade sig på. Och varför det dracks "skumpa" igår. Jag har nämligen fått ett nytt jobb. Ombads söka, gjorde det och fick det. Jag ska börja som Konsultchef med ansvar för service & kvalitet på Adecco.


Fasiken vad glad jag är!!


Jag berättade för alla här idag och ville inte innan det berätta för er. Men nu så...


Den 7 november börjar jag. Åh, det ska bli så kul. Läskigt, men kul. En rejäl utmaning.


Men vet ni - jag har inte tid att skriva mer nu. Ska packa ihop och bege mig in mot stan och Lena Ph´s jubileumsshow på Cirkus. Men jag lovar att vi hörs igen innan jag somnar.


Ha en underbar fredagskväll!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards