Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Annci Hultström - 10 oktober 2011 22:40

... blev det. Fiskpinnar med potatis och grönsakssås. Under middagen var jag på G att somna... så jag lade mig en halvtimme. Somnade som en klubbad och blev väckt av en underbar liten tös som sa: "Vakna nu älsklingsmamma". Efter det var jag redo att träna. So off I went. Och rackarns var jag var laddad. Halvtimmen i bingen hjälpte. Tog i som attans. Skönt. Längtar redan till nästa pass.


Väl hemma igen väntade ett mellanmål och en välbehövlig dusch. Och nu sängen. Bilder får ni alltså inga nu heller. Sorry. Verkligen sorry. Men i morgon... då finns det mer tid.


Önskar en god natt. Sov gott och dröm sött!!


ps. Testar vidare... men nu är det sista gången... MÅSTE sova.

Av Annci Hultström - 10 oktober 2011 16:13

... arbetsdagar kvar till avresa. Det är snart. Väldigt snart. Ännu mer snart blir det om dagarna tänker gå lika fort i framtiden som den här dagen har gått. För den har gått galet fort. Fort. Fort. Och så är det nog - så fort jag börjat upplärningen av min efterträdare kommer det rusa på. Och när jag är på plats på nya jobbet kommer det gå ÄNNU fortare. Tror jag i alla fall.


Idag, när jag kommer hem, ska jag fixa middag och sen gå och träna. Skivstångspass står på schemat och efter det en dusch. En dusch i det fina, fixade och ordningssamma badrummet. Njuter av det. Att se skåpet, som slukar massor, men ändå är nätt & litet. Äntligen. Var sak har sin plats. Hoppas bara att resten av familjens medlemmar kan uppskatta det åxå, så att det håller sig ordningssamt.


Nu ska vi snart få gå hem. Skönt. Finns det tid senare så lovar jag att återkomma med lite bilder och kanske en film på badrummet. Får se hur slut jag är efter träningen.

Av Annci Hultström - 10 oktober 2011 06:44

Jag är trött. Jättetrött. Helt självförvållat. Kan inte skylla på nåt annat. Nu, en dusch. Sen mot jobbet och en dags upplärning igen. Ha en fin måndag!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards