Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Annci Hultström - 6 oktober 2011 20:45

När jag kom hem påbörjade jag pannkaksproduktionen, men jag lämnade över det till H och älgade iväg till träningen. Core stod på schemat och jag blev rejält svettig och spaghetti-lik. Skönt! Väl hemma igen åt jag paj, med sallad.


Nu sitter jag här, nyduschad med ett glas "skumpa". På en torsdag. Japp, sant. Jag tyckte jag var värd det. Helt enkelt.

    

Nu ska jag ägna mig åt glaset, flaskan och filmen som snart sätts igång av min make. Som delar flaskan med mig.



Skål & god natt!

Av Annci Hultström - 6 oktober 2011 09:45

God morgon!


I natt har jag sovit betydligt bättre. Och längre. Så jag är aningen piggare idag. Det är bra. Men jag skulle kunna sova bättre... men det gör jag nog till helgen.


Jag upplever mig själv som en person med öppet sinne. Jag tycker att alla får vara som de vill. Jag tycker att homosexuella är lika värdiga som föräldrar som alla andra. O.s.v Men någonstans har även jag en gräns. Och det är när det kommer till ålderskillnad. När den är lika stor så att den ena skulle kunna vara famor/farfar till den andra - då backar jag. Känns inte ok i min värld.


Iofs så träder mitt öppna sinne in ändå, för är de nöjda, så är det ju bra. Men JAG förstår det inte. Som HÄR. Iiiiiuuuuuu... jag skulle inte vilja ta i karln med tång. Och vad kan en 23-åring se hos honom annat än hans kändisskap? Och ärligt... hur länge kommer det att hålla? Nej, jag vet... jag känner inte honom. Han är säkert en bra människa (??)... men den sidan visar han ju inte någonsin utåt. Där visar han bara en slime-sida som jag bara inte klarar av.


I morse, precis när jag skulle gå, kom snickarjockarna för att slutföra lilla toan. Efter det kan vi räkna allt som klart då gissar jag. Iofs ska det väl göras någon besiktning innan vi börjar använda den. Tror jag. Hursom... 7 veckor tog det. Det innebär att vi får c:a 5000 kronor tillbaks på hyran. 40% i avdrag som "plåster på såren" för all tid de tillbringat hos oss. Det är bra. 5000 kronor kommer man låååååångt på i Thailand. Mer än hälften alla hotellnätter. Me like. A lot!


Nej, nu - fakturor + mellanmål. Vad annars vid den här tiden?

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards