Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 23 november 2010

Av Annci Hultström - 23 november 2010 20:44

Heeeelt sjukt vad fort den här dagen har gått. Har inte hunnit nåt alls, annat än att vabba. Iofs var det det jag var hemma för, men nåt annat borde man väl hinna?!


H är och lämnar grejor i förrådet. Jag småplockar här hemma. När han kommer hem igen ska vi softa en stund och sen blir det bingen. Ingen av oss sov speciellt bra inatt, så vi är trötta. Och jag måste ju åka hemifrån vid 07:30 (senast, beroende på vädret) för att hinna till S:t Göran innan 08:30 då jag har läkartid. W får haka på. Kanske kastar in henne på akuten när jag ändå är där. Halsen är inte snygg å febern håller sig stadigt på 38,3.


Önskar er en fortsatt bra kväll. Sov gott & dröm sött. Vi hörs i morgon.

Av Annci Hultström - 23 november 2010 08:30

God morgon världen!!


Först, DAGENS VIKT:


Nuvarande vikt: 76,9 kg

Skillnad: -1,8 kg

Total viktnedgång från start: -46,2kg


BMI från start: 47,5 = Svår fetma

BMI nu: 29,7 = Överviktig

Förlorade BMI-enheter: 17,8


Ja, ni ser - Jag kan numera titulera mig (bara) överviktig. Det känns helt fantastiskt. Jag gjorde det!!! Före 1-årskontrollen åxå. Nu var den ju iofs inte på 1-årsdagen, men det skiter jag i och gläds ändå. Tänker fira det på söndag genom att köpa mig något fint på julmarknaden vi ska på.


Ja, det var det. Nu till övrig vardag. Vi väcktes vid 03:45 av att W blödde näsblod. Igen. Så upp å torka (inte så mycket den här gången tack å lov) och sen in med henne till oss. Men kunde jag somna? Nä... låg vaken till efter kl. 5. Så jag är lite idag. Kanske får ta en tupplur lite senare.


Nu ska jag göra frukost åt W och efter det ska vi göra kalasinbjudningar. Sen ska jag städa lite åxå.


Ha en bra dag tills vi hörs igen.



Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards