Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Annci Hultström - 12 november 2010 22:42

...och 3,5 kvar. Har gått bra, men lite väl mycket dimma och regn för att det skulle vara helt behagligt. Då blir det ett glas vin och sen sängen. Ska ju upp tidigt i morgon. ÖNskar en god natt med fina drömmar!

Av Annci Hultström - 12 november 2010 17:57

På väg sedan 1,5 timme!! Enligt gps:en ska vi vara framme kl 23. Nu blir det snart matstopp på Max i Nyköping. Ha en bra fredag.

Av Annci Hultström - 12 november 2010 10:05

God morgon världen!


Idag häller regnet ner, men vad gör det - jag ska till Uuuuuuuullareeeeeeed!

Och sovit gott har jag gjort åxå. Men när jag vaknade hade jag så ont i mina händer. Kunde knappt böja fingrarna. Svullen som en julgris. Tog på mig ringen som satt som ett skruvstäd. Så upp på vågen. Den visade +1,5 sedan igårkväll. Ni anar inte vad less jag är på detta nu. Ska prata med läkaren om det på återbesöket. Kan inte han göra något ska jag boka en tid hos husläkaren. Måste få svar på det här nu. Blä! Skit! Usch! Aj! Har tagit en tablett och kissar nu som en kamel. 4 gånger på drygt 3 timmar. Måste gå snart igen. Tack och lov hjälper de i alla fall. Men så kan jag inte hålla på, äta tabletter i tid och otid.


Mätte mig på årsdagen förresten. Här kommer dom i en jämförelsetabell:


 Mått 19/10 - flytstartMått Årsdagen
Vad4839,5
Knä4940
Lår8462
Höft135105
Midja12390
Revben10786
Byst11993
Hals3932,5
Överarm4330,5
   

Här har jag skrivit in hur mycket varje mätplats tappat + totalen: 

   
Vad-8,5 
Knä-9 
Lår-22 
Höft-30 
Midja-33 
Revben-21 
Byst-26 
Hals-6,5 
Överarm-12,5 
 TOTALT: -168,5 

Heeeeeeeeeeeelt sjukt. Trodde inte låret tappat så mycket. Wow! Och halsen. Det är mycket i förhållande till ursprunget. Inte konstigt att mina halsband blitt för långa (eller kanske mer lagom). Lovely!


Provade f.ö mina gamla skidkläder igår. Måste ju veta status om det ska köpas nytt i helgen eller ej. Och de var åt skogen för stora. Byxorna funkade väl, men jackan var som ett hav. Nuvarande köpte jag för c:a 13 år sedan, så det var väl om inte annat på tiden att köpa nytt. Och nu har jag ju ytterligare ett skäl till att verkligen göra det. Hoppas bara att de har några bra nu. Ska åxå försöka hitta ett fleeceunderställ. Ett sånt second layer. Finns det för vuxna tro?


Nä, nu kallar damernas på mig. Näsan måste pudras. Men som vanligt - vi hörs igen! Ha en bra dag tills dess!


p.s En stor PUSS & KRAM till finaste, bästaste, goaste Totte idag. Kändes som du behövde det!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards