Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Annci Hultström - 11 november 2010 21:18

Allt är packat, köttgrytan puttrar på spisen, takboxen är på plats - vi är klara. Klara för en helg i Ullared. Bara en arbetsdag ska klaras av. När jag slutar blir jag hämtad, sen drar vi direkt. Håll en tumme för ett bra väglag. Orkar inte med att krypköra ända ner.


Nu ser vi på Lyxfällan, sen blir det bingen.


Så jag avslutar här och återkommer i morgon. Sov gott, dröm sött mina vänner!

Av Annci Hultström - 11 november 2010 16:17

Jag sitter med ryggen mot fönstren och tittar således inte ut så ofta. Nu gjorde jag det för första gången på någon timme och oj - vilket mörker. Ser ingenting av världen där ute. Kan ha att göra med att det sitter solfilm på fönstren åxå. De mörkar nog ner det lite extra. Men ändå... hur är det möjligt?! Nä, snön är välkommen. Den kalla oslaskiga snön då, tack. För den gör helt klart livet ljusare.


Nu bär det snart av hem. Först blir det Ica för postande av två brev, sen hem. Där ska det ätas middag och sen packas till Wilma. Därefter tar jag tag i vår/min packning och köttgrytaproduktion. Hoppas på att kunna avsluta kvällen en liten stund framför TV:n, vill se lyxfällan.


Vad ska du göra i helgen?


Önskar er en trevlig fortsättning på torsdagen. Hörs igen. Senare.

Av Annci Hultström - 11 november 2010 08:07

God morgon världen!


Sovit gott? Det har jag. Riktigt gott. Men jag längtar efter att sova tills jag vaknar av mig själv. Nästa gång det finns tillfälle för det är nästa helg. Så dit längtar jag redan.


Nu till det stora för dagen - GRATTIS Jenny till nytillskottet!!


Jenny är en f.d arbetskamrat och chef som inatt fick sitt tredje barn. En tjej   !! Väl behövligt i familjen eftersom de tidigare hade två söner och Jenny ska väl inte behöva vara ensam tjej. Eller hur?! Vi "pratade" igår och då förväntade hon sig att bebisen skulle komma för tidigt, precis som bröderna. Hon fick rätt, för beräknat datum var inte förrän den 16:e. Härligt. Bebisar gör mig glad.


Hittade, appropå ingenting, en gammal bild på Wilma. Den är från sommaren 2008. Kan man se sötare, men framförallt busigare, ut?

  


Har även några bilder från mitt fadderbarn Miranda´s 2-års kalas *söt*:

    


Åsså W i partystass:


Smörgåstårtan vi åt:

    



Moffa fyllde åxå år. Han fick en hel bunt med Biltemakataloger... och såklart något mer... ett presentkort från samma affär. Han blev såhär glad:

 


Tillsist en bild på W när de skulle ha maskeraddisco på dagis. En äkta prinsessa, vad annars??


Idag ska H skjutsa Wilma till farmor & farfar. Vi åker ju i morgon, så för att slippa "strula" med det då (vill liksom komma iväg asap) fick det bli såhär. Hon är glad åxå över att slippa dagis. Trivs inte riktigt märker man. Hos farmor ska hon få åka tåg. Det, om något, är ju roligare än det där crap-dagiset.


Själv ska jag göra Burgundisk köttgryta (+ packa). Den ska med på resan för att ätas på lördagkväll. Skönt att slippa lägga tid på matlagning efter en dags shopping. Åh, jag längtar verkligen. Full av förväntan. Hoppas vi hittar riktigt mycket bra saker. Har en diger lista av bocka av.


Nu ska jag sätta fart med en sak jag inte hann klart med igår. Men ni vet - vi hörs ju snart igen!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards