Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 29 november 2010

Av Annci Hultström - 29 november 2010 21:06

God kväll!


Jag är sänkt... kom hem, hämtade W, fixade middag och lade mig sedan på soffan med henne & H framför bompa. Jag somnade på två röda och när jag vaknade kändes det som att förkylningen tagit än mer kraft om mig. Tjock i huvudet, ont i lederna, skakig, ont i benen, yr och helt orkeslös. Så träningen sket sig å det grövsta. Igen. FAN! Jag vill verkligen komma igång. Fan igen.


Sen har jag kollat på tv (nu Hollywoodfruarna), liggandes. Sitta är jobbigt. Snart blir det sängen. Mycket sömn hoppas jag gör susen.


Så jag önskar reda nu en god natt. Dröm sött!

Av Annci Hultström - 29 november 2010 13:30

Hej på er!


Idag har jag noll inspiration att skriva. Vet inte varför, känns bara så. Därför kom inte detta första inlägg förrän nu. Jag kom i säng vid 22:45 igår och jag sov gott hela natten, så det beror inte på sömnbrist heller. Däremot känner jag att jag börjar känna mig sjuk. Ont i armarna och orkeslös. Pannknack. Igen. FAN... fattar inte. Jag blir ju sällan så sjuk att jag blir sängliggande. Men det är nog så irriterande att inte ha kraften. Så nu proppar jag i mig Weifa C och övrig dryck. Och jag tänkte träna ikväll i hopp om att ignorera bort det. Är ju varken snuvig eller lidande av halsont, så därför kör jag ändå. Var alldeles för länge sen nu, så kanske är det just därför åxå som jag känner mig såhär.


Blir jag inte värre så väntar Ki-Box imorgon. Lär väl vara halvdöd på onsdag. Då ska vi f.ö på utvecklingssamtal på dagis och på torsdag är det julpyssel på dagis. Men det missar jag ju tyvärr eftersom de satt det en så generös tid, kl. 14-17 (grrrrrr). Sen på fredag kommer mor & far. Har en överraskning till dom. Vad säger jag inte här & nu - då är det inte längre någon överraskning eftersom de kika in här ibland.


Nej, nu ska jag fortsätta med mitt kundregister. Men vi hörs ikväll igen, om lusten faller på igen.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards