Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 30 december 2014

Av Annci Hultström - 30 december 2014 20:42

... erkänna att jag var bra mycket mer effektiv på jobbet idag än igår. Fick massor gjort, så när jag väl gick hem var jag tillfreds.

Tanken är nu att jag ska vara ledig i en vecka, men det beror helt på om chefen repat sig såpass (från flunsan) att hon kan jobba på fredag. Om inte får jag hoppa in. Det visar sig. Då. Väljer att inte tänka på det nu. Struts ni vet.

När jag kom hem åkte onepiecen på, sen plockade jag undan lite. Hade liksom energi över.

Och efter middagen kastade jag ihop morgondagens efterrätt. Det blir vitchokladpannacotta. Vi fullkomligen älskar det och har därför skapat en tradition av att ha det på nyår (och vid fler tillfällen under året).

Utöver det blir det toast Skagen samt oxfilé med potatiskaka. Detta ihop med finaste familjen Löfdahl. Ser fram emot det. Mycket.

Det låter som vi bara ska äta. Det ska vi inte. Nä, vi ska ha pulkarace åxå. Åsså ska jag träna. Jajamen. Både julafton och nyårsafton. Vad är det som händer med mig???

I natt har vi ett extra barn. Den största av de minsta i familjen Löfdahl huserar här. Just nu är de ute och leker, men om 5 minuter kommer de in. Då vankas film. Och popcorn. På en tisdag. Heeeeelt crazy!!!

Bla bla bla... typ... Adjöken å sov gott såhär på den sista hela natten av 2014.

Av Annci Hultström - 30 december 2014 14:24

... barnet, när hon fick sin NY-biljett, kommer (äntligen) här:


Den gör mig glad, för glädjen känns så hjärtlig. Fast hade inte reaktionen varit sån hade hon inte fått följa med   
 

Av Annci Hultström - 30 december 2014 07:53

... mer än 40 timmar kvar av 2014. Så det närmar sig en årskavalkad. Har börjat skriva, så håll utkik under morgondagen.

Jaha, så var det en jobbdag kvar och sedan några dagars ledighet igen. Skönt. Skulle kunna vänja mig vid detta. Det blir så mycket lättare att få in massor med träning.

Idag är det förvisso vilodag, men i övrigt kommer jag köra onsdag, fredag och en av dagarna i helgen.

Förresten, träningsvärken är i princip borta. Så det stämmer verkligen att ont ska med ont fördrivas ;-)

Nä, just nu räckte inte hjärnan till mer än dessa korta rader... har liksom inte kommit igång än känner jag.

Så... God morgon och njut dagen!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards