Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 20 december 2014

Av Annci Hultström - 20 december 2014 22:30

... dag vi fick. Lite snö, sol och -7 (kan jag tänka mig... var iofs -10 när vi kom till hotellet). Och Tomteland visade sig därmed från sin bästa sida.

De hade gjort om lite från förra året, så nu var merparten av aktiviteterna utomhus (eller så flyttade de in förra året pga regnet). Det betyder att vi fått mer friskluft idag än på länge. Inne max 1,5 timme av 6.

Väl på hotellet knäckte vi en flarra bubbel. Den värmde inte tillräckligt, så då drack vi ren sprit. Hahaha... eller inte. Nä, jag hämtade en kopp the, kröp ihop i en fåtölj och drog ett täcke över mig. Underbart skönt!

Så nu, efter god mat och vin (i hotellets restaurang), är vi alla rejält trötta. Så nu släcker vi för idag.

Men... först några bilder.

Av Annci Hultström - 20 december 2014 09:15

... nu känns allt sådär oförskämt bra igen. Är inne i ett bra flow som ger mig mängder med energi. Såååå härligt!!!

I torsdags, efter middagen, öppnade ju W sina presenter. Det var lite småsaker. I det näst sista fick hon en New York-keps och lite foton på världens huvudstad. Vi sa att hon kunde ha de och titta på när jag och H drar. Sen fick hon K U V E R T E T! I de tlåg en flygbiljett. Hon läste på den och inledde sedan en 3 minuter lång skriksession. Det finns på video, men den kan jag inte ladda upp via telefonen, så den får ni se en annan dag. Men en bild kan ni få:

Hon ska alltså med på resan. Och H med såklart. De flyger däremot själva via London och jag direkt. Men sedan bor vi såklart ihop. På Broadway, precis vid Central park. Hotellet heter Beacon hotel.

Vet ni? Jag längtar helt galet mycket. Redan. Men det är ju "bara" 5,5 månad kvar. Det går fort!

I går tränade jag bodypump på morgonen. Sen var det idel jobb. Och när jag kom hem åt vi oxfile med tillbehör. Sen klädde vi granen. Och mös. Rejält.

Efter lite picnic-fix och packande slöt vi de blå vid 23-rycket. Allt för att orka upp vid 6 idag... för avresa till Tomteland.

Nu har vi nyss passerat Gagnef, så vi har väl en dryg timme kvar. Himlen är blå, det är -3 grader och sol är utlovat. Det gläder oss med tanke på förra årets ihållande regn.

Ska bli så mysigt!

Önskar er en finfin dag <3

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards