Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 11 december 2014

Av Annci Hultström - 11 december 2014 22:07

... hemma efter vår AW. Det slutade på en etiopisk restaurang vid Rådmansgatan. Mycket trevligt och galet gott. Vi åt riktigt traditionellt, Indjira watt (stavning?). Det är olika grytor som äts med händerna med hjälp av ett pannkaksliknande surdegsbröd. Typ. Mmmmmm...

Så fort jag kommer hem ska jag packa för morgondagen och därefter hit the sack. Det vankas nämligen träning i morgonbitti. Ett bodypump-pass. Kl 06.30 Jorå minsann... Får väl se hur det går. Funkar det bra är det nåt jag tänker göra oftare. Kick-starta dagen liksom.

Nä, nu är jag tom i kolan. Hörs i morrn. Natti natti!

Av Annci Hultström - 11 december 2014 07:48

... blev det en kväll på soffan. Nä, efter middag och julkalender blev det julkortsskrivande. Därefter diskuterade vi igenom vem som ska få vad och när... har ju 2 födelsedagsbarn mitt i juletiden åxå. Avslutade med lite paketinslagning och somnade sedan ovaggad.

Nu sitter jag på bussen, efter en kort session på busshållplatsen. Den kortisen räckte. Fyyyy fan vilket äckligt väder! Men mer än så tänker jag inte klaga, för jag kan ändå inte påverka det och därför är det dumt att slösa energi. Så det så.

Idag ska jag ut och äta med mina kollegor. Var vete fåglarna... Vi kan inte enas, så det slutar väl på Donken ;-)

Hörrni, ha en bra dag!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards