Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 4 december 2014

Av Annci Hultström - 4 december 2014 22:46

... fullt lika produktiv, men några sysslor hanns med.

Hade bilen, så på hemvägen svängde jag förbi ÖB och Willys för lite shopping. Kom hem kl 18 och gick direkt till skolans hantverkskväll. Shoppade en superfin dörrkrans (bild kommer en annan dag) och småpratade lite till höger och vänster. Kl 19 kom jag hem (de andra två stannade lite till) och satte igång med produktion av lite julgodis, som ska ges bort. Inte en millignutt blev över till oss... hmmmm...

När de andra två kom hem kollade vi dagens julkalender. Den är allt lite spännande. Men julig vete17 om man kalla den.

Ja, sen hanns det inte med mer. Men bättre än inget.

Såg förresten den här:

En snart utslagen amaryllis. Me lööööööv!!

Det här löööööövar jag åxå:

Magiskt vackra himlar. Mmmmmm... Denna från i morse.

Nä, bla bla bla... nu örk ja int mer. God natt och sov gott dårå!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards