Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 23 december 2014

Av Annci Hultström - 23 december 2014 18:59

... på de tända ljusen till här hemma just nu. Och julefriden är total! För... Allt är handlat. Allt är inslaget. All mat är förberedd. Kläderna är strukna. Maten (indiskt) puttrar på spisen. Och bubblet är upphällt. Mmmmmm...

Så nu är jag redo för en awesome julafton!

Av Annci Hultström - 23 december 2014 08:28

... dopparedan är här. Redan. Så vad ska den då bestå av? En sista klapp ska inhandlas. Till käre maken. Som inte önskar sig nåt i överhuvudtaget. Det blir en lätt nöt att knäcka. Hmmmm...

Sedan ska jag göra köttbullar, Jansson och en dessert till morgondagen.

Åsså ska vi naturligtvis softa. Känna lugnet. Spela Bingolotto (en tradition sen typ 20 år).

Det är målet. Få se hur det slutar.

Så gårdagen då, hur blev den? Jo, som tänkt. Fix, träning (jobbigaste passet ever... säger bara burpees) och gäster. Mycket trevligt!!!!

Vi drack glögg och åt tillbehör som "förrätt", en julig gryta till varmrätt och pepparkakspannacotta med glöggele till dessert. Gottgott!


Nä, nu ska jag sätta fart med min sysslor.

Önskar en finfin dag. Glöm inte bort att andas mellan varven.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards