Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 13 december 2014

Av Annci Hultström - 13 december 2014 23:04

... för att ha alla ingredienser hemma till en mjuk pepparkaka när man får ett ryck att baka en kl 22 på kvällen?!

I övrigt har min dag sett ut såhär...

Kl 06.30 vaknade jag. Av mig själv. Gick ner och tände alla ljus. Väckte W. Gick ner igen och lade oss tillsammans under en filt. På soffan. Framför SVT's Luciamorgon. Såååå fint!!

Efter det och frukost gav vi oss ut på det galet hala småvägarna. Målet var en stund hos min kollega och hennes underbara små hästar.

Mamman Mimmi med sina två barn, La Lou och Ice. Ice är den vita.

Efter ridtur- i SOOOOOL - och övrigt hästmys for vi hem, åt lunch, duschade och skickade iväg W på bio med en kompis.

Vi passade på att hämta våra glasögon inne i stan. Japp, våra. Även jag är glasögonorm nu.

Och vet ni vad? Nu har allt jag ser skarpa kanter igen. Varför gjorde inte jag det här tidigare?!

Efter det bidde Kista och lite klapp/presentshopping. Å sen hem.

Till middag blev det kyckling- och fetapaj. Mmmmmmm...

Nu ska bara kakan bli klar, sen blir det bingen. Har PT-pass i morrn kl 10. Då gäller det att jag är pigg. Om det är möjligt... har nämligen sjuk träningsvärk efter gårdagens bodypump-pass. Tillåmed skinkorna gör ont.

Var f.ö på gymmet redan kl 06.20 då. Crazy. Men det är bara att vänja mig, för det kommer bli fler gånger.

Nu är kakan klar... så GOD NATT!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards