Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 28 december 2014

Av Annci Hultström - 28 december 2014 22:31

... på kvällskvisten, bidde jag gravid i 9:e månaden. Holy crap vad svullen och spänd jag är. Skinnet är sprickfärdigt och alldeles ömt. Kan nog "tacka" lasagnen för det. Hmmm...

Tur att det är sovdags, för när jag vaknar i morrn är det säkert bättre.

Sov gott och dröm sött!!

Av Annci Hultström - 28 december 2014 17:54

... riktig ego-dag idag. För barnet gick till en kompis och maken huserar på kontoret. Så jag har vältrat mig i Annci-sysslor. Som t.ex kollat tsunami-dokumentär, ätit hundraelfte skinkmackan, spelat WF, lagt klart mitt pussel...

... gjort lasagne och medan den gräddas är detta min syssla:

Onepiece, fötterna på bordet, ett glas rött och min julklappsbok...

Ett skönt avslut på dagen. Eller ja, det är ju några timmar kvar. Men "min egen del" av dagen menar jag.

Träna blev det inget av med. Men jag är ändå nöjd med de 4 pass jag fått till den här veckan. Och SATS står ju kvar även i morrn, och då ska jag dit.

Av Annci Hultström - 28 december 2014 08:55

... av 9 lediga här. Normalt brukar det inte gå så fort tycker jag, men den här gången... jösses. Uppe med tuppen varje dag för att ila iväg på nåt och sen har dagarna varit rätt fullbokade. Så idag blir det en dag hemma. Gå en prommis. Spela spel. Lägga pussel. Och förmodligen träna.

Sen blir det jobb i dagarna 2, för att sedan vara ledig i 5 igen. Så det finns mer av det goda att se fram emot.

Hur tänker ni fördriva denna krispiga söndag?

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards