Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 9 december 2014

Av Annci Hultström - 9 december 2014 22:00

... vår första...

Det var efter en rejäl "höja-pulsen-med-kettelbells-cirkel" som han slängde upp kardan. Då kände jag nåt jag aldrig känt förr... en lite jävul som kröp in i hjärnan och skrek: "Nu jävlar kör vi". Visst har jag tänkt det massor med gånger, men inte känt det så innerligt som idag.

Så hörrni - nu jävlar kör vi!! Häng med på förvandlingen vetja!!

Av Annci Hultström - 9 december 2014 16:20

... usla vädret har jag lyckats få julkänsla. Det beror nog på allt pynt jag kastat upp och julmusiken som skvalar dagarna i ända.

Här några bilder på vad jag åstadkommit på jobbet:

Härligt!!

Nu är jag snart på SATS och mitt tredje PT-pass. Ska bli skönt. Ja, att komma av bussen först å främst... för fyyyyy vad snubben bredvid mig stinker...

Av Annci Hultström - 9 december 2014 07:47

... är förmodligen det enda jag lyckas klämma ur mig idag. Eller nä, lite mer ska nog lyckas med. Men ändå.... Zzzzzz... trött idag.

Idag är min nya fina väska...

... packad med träningskläder och en faslig massa mat. Måste äta ett lite större mellis innan jag drar från jobbet, för jag ska träna direkt så det blir sen middag.

Väl hemma ska jag äta. Och sen ska jag baka. Finska pinnar. Den sista kakan i raden av "must have" till julaftonsfikat som normalt äts samtidigt som Kalle kvackar på TV. Tänkte även provbaka en ny sort, sega saffranskakor. Mest bara för att, inte för att det behövs.

Men först - jobb!

Hörrni, ha en finfin dag. Det ska jag.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards