Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 17 december 2014

Av Annci Hultström - 17 december 2014 22:38

... vad fort tiden går. Nu igen. Flera dagar har gått utan ett enda inlägg... så uselt av mig. Råder bot på det nu. Är tanken.


Börjar med söndag.


Efter frukosten for jag ner till gymmet och körde ett pass med Anton. Det gick asbra och peppen bara ökar. Kände redan där och då att träningsvärken skulle bli grym. Vilket den blev.


När jag var klar där bar det av in till stan för födelsedagslunch. En underbar gryta och därefter diverse kakor och tårta bidde det. Och firande såklart. Vår lilla prinsessa tycktes ganska nöjd över sina presenter. Men en gillades nog mer än de andra och det var Tummy Stuffer som hon fick av Farmor & farfar. Lyckan visste inga gränser.


   


Sen gjorde vi en god gärning genom att lämna in klappar till Skokartongsappellen. Men vi var inte direkt ensamma om att göra det... detta var högen på just den plats (av ca 12 st i Stor-Stockholm):

 

Helt crazy många.


Jaha... sen då... Jo, då fick Kista C sig ett besök. Lite klappshopping och middag väntade. När vi kom vid 19.30 varjag helt färdig.


I måndags tränade jag igen. Ett Bodycombat-pass blev det då. Askul. Men svårt. Och jobbigt. Men jag klarade det. Rättså galant åxå om jag får säga det själv ;-)


Tisdagen innebar bio med maken. Jag fick biljetter av honom i bröllopspresent. Till Håkan Hellström-filmen. Den var mycket bra. Önskar jag hade varit där. Men det största av allt var nog att H var med mig trots att han fullkomligen avskyr den underbare mannen. Och han höll sig vaken åxå :-)


När vi kom hem hade svärmor (som barnvaktat) plockat undan, diskat och vikt alla våra kökshanddukar som var nytvättade. Hon är bara världens bästa. Så är det.

 

Då såg jag åxå att den här godingen slagit ut. Såååå underbart vacker. Hade jag gift mig den här årstiden hade amaryllis varit en given blomma i brudbuketten.


 

Idag var det träning igen. Då körde jag ett styrkepass i gymmet. Själv. Utan PT för första gången. Det gick bra, men jag tyckte det gick fort... vet inte vad för fel jag gjorde. Men trött blev jag och svettig med... så det var inget löka-pass tyckte jag.


Efter att barnet nattats var det dags att förbereda för den stora dagen i morgon. Lilla frökens 9-års dag.


Paketen står klara, frukostbrickan är förberedd och ballongerna uppblåsta. Hon ska få en jääääättestor mjukishund. Hon har tjatat om det i år och dar och nu är det alltså dags att infria hennes önskan. Sedan ska hon såklart få några fler presenter, men det får ni se sen :-)


Här är f.ö jag. Ganska precis exakt nu, fast för 9 år sedan.

 

Aningen tyngre. Men det gjorde mig inget. Då var jag bara glad att jag faktiskt kunde bli gravid och att då ha gått upp nästan 40 kg av det kvittade liksom.


Nä, nu ska jag sova. Men vi hörs snart igen. Det lovar jag.


Sov gott och dröm sött!


Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards