Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg under november 2012

Av Annci Hultström - 25 november 2012 19:29

... gömda, thaimaten äten, hyllan målad en vända till. Nu väntar soffan och ett avsnitt av "Solsidan".

Kommer lägga mig nöjd ikväll. Har haft en toppenhelg. Mmmmmm...

Av Annci Hultström - 24 november 2012 16:51

... på Scandic CH i Gävle. Har shoppat lite julklappar och presenter. Nu väntar dusch och fix. Sedan drinkar och middag. Och allt detta på tumanhand, bara maken och jag. Känns ofantligt lyxigt!!

Förresten, ni anar inte hur många kvinnor det är som huserar här på hotellet. Japp, "Ladies night" besöket stan ikväll.

Ha en finfin kväll!!

Av Annci Hultström - 23 november 2012 23:32

... inser jag att jag saknar henne i min vardag. Ja, alltså jag saknar henne jämt, men just att kunna glida över en fredag efter jobbet. Äta lite tacos. Spela lite kort. Dricka ett par glas vin. Det tar iofs inte mer än 1,20 att köra hit, så någon omöjlighet är det ju verkligen inte.

Nä, nu - sängen. Måste ju orka med morgondagen. Sov gott och dröm sött!

Av Annci Hultström - 23 november 2012 17:43

... fredag!!!! Efter en givande utedag, med besök hos ett antal konsulter, sitter jag nu bilen påväg mot syrran. Familjen är med och en lökarhelg väntar.

Önskar er en likadan!!

Av Annci Hultström - 22 november 2012 21:58

... nu ligger den där, tickern... bara att börja packa   .


       

Av Annci Hultström - 22 november 2012 17:04

... var torsdagens jobb över. Bara en dag kvar av arbetsveckan. Sköööönt!

Fattar inte var den här dagen tog vägen. Iofs satt jag i timmar med en och samma sak. Då går det gärna lite för fort. Sedan har jag anställt en tjej. Och planerat nästa veckas upplärningar och personalbehov. Ja, kanske inte är så konstigt att dagarna går.

Nu ska jag hem och laga mat. Efter det blir det lite städning. Och packning... ja, packa alltså. I morgon åker vi nämligen till min syrra. Efter natt där lämnar vi W och drar iväg för en hotellnatt i Gävle. Äta gott. Prata. Handla julklappar. Kanske gå på bio. Ja, vara Henrik & Annci helt enkelt.

Nä, nu anländer jag snart till slutdestinationen (hemma)... Ha en bra afton!

Av Annci Hultström - 22 november 2012 17:04

... var torsdagens jobb över. Bara en dag kvar av arbetsveckan. Sköööönt!

Fattar inte var den här dagen tog vägen. Iofs satt jag i timmar med en och samma sak. Då går det gärna lite för fort. Sedan har jag anställt en tjej. Och planerat nästa veckas upplärningar och personalbehov. Ja, kanske inte är så konstigt att dagarna går.

Nu ska jag hem och laga mat. Efter det blir det lite städning. Och packning... ja, packa alltså. I morgon åker vi nämligen till min syrra. Efter natt där lämnar vi W och drar iväg för en hotellnatt i Gävle. Äta gott. Prata. Handla julklappar. Kanske gå på bio. Ja, vara Henrik & Annci helt enkelt.

Nä, nu anländer jag snart till slutdestinationen (hemma)... Ha en bra afton!

Av Annci Hultström - 21 november 2012 21:58

... kom till mig efter Cirkusskolan. Den räckte till att handla, äta, sy-stryka-sätta upp gardiner och måla första vändan på hyllan. Men sen var depån tömd. Så nu ska jag lägga mig och tanka på lite.

Sov gott och dröm sött!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards