Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Annci Hultström - 12 november 2012 21:39

... jag fick uppleva. Det var HELT UNDERBART att träffa alla fina "Haggor" igen. Vi kom fram till att det var 12 år sedan vi var samlade sist. Jag har träffat vissa under årens lopp, men som sagt - samlade var sist år 2000. Jag kan säga att alla var sig lika, både till utseende och sätt.


Vi åt, pratade, pratade, åt. Och drack. Det var skratt och tårar. Catching up i massor. Jag kom inte i säng förrän kl. 4 på morgonen.


TACK, TACK, TACK alla fina för den här gången. Vi ses snart igen!! KRAMAR!!


 

(bilden har jag ärligt snott från Lili - hoppas det var ok vännen?!)


Jag vaknade vid kl 09.30, sist av alla faktiskt (schysst värdinna...). Några hade redan åkt, men två fina fick jag nöjet att få umgås lite extra med.


Efter att dom åkt ringde jag familjen och sa att det var fritt fram att komma hem, men de skulle precis till Täby C och handla, så jag lade mig med gott samvete på soffan och lökade.


När de kom hem gjorde jag och W i ordning H's farsdagspresent (en "Jag-älskar-dig-pappa-bok"), sedan spelade vi spel, åt middag på restaurang och därefter desserten hemma (rester från lördagens Vitchoklad cheesecake).


Efter en krångelkväll, med mycket strulig nattning, somnade jag ovaggad. Vips var det morgon och färd med nattbussen in till stan för en jourmorgon.


Ikväll har det inte hänt så mycket. Läxläsning, fixande av lite småsaker, "Solsidan" (missade halva pga av krångelkvällen igår). Ja, med det är kvällen så gott som slut... jour i morgon igen ju, så sängen har satt igång sitt ropande där uppe.


Så jag ber att få önska en angenäm afton. Sov gott och dröm sött!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards