Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Annci Hultström - 2 november 2012 21:14

... och 2 flaskor alkoholhaltiga drycker senare, dansar vi till 90-tals nostalgi i köket. Det gör mig partysugen inför morgondagen.

Appropå den så ska jag göra nåt jag inte trott jag nånsin skulle göra... Jag ska gå på ""Ladies night". En kollega har fått tag i biljetter för 150:-/st och då kändes det plötsligt ok. Så det blir jag och 3 tjejer från jobbet som ska njuta av Martin Stenmarck & Co. på Friends arena i morgon.

Innan det blir det middag för att fira finaste svärmor.

Känns redan nu som det blir en bra kväll.

Nä, nu - åter till familjen i soffan!

Av Annci Hultström - 2 november 2012 18:42

... har nu klarat av både ansiktsmasker och fotvård. Till det slank det ner en flarra asti för de stora och MER för den lilla.

Nu vankas det mat. Rester från förra helgen... potatisgratäng och kött. Det har såklart varit fruset, så ni slipper ett inlägg om matförgiftning. Eller ja, inte köttet. Men det är iofs färskt.

Efter det blir det film, ostbågar, chips och dip. Och det slutar säkert som vanligt - med att jag sover alltså.

Trevlig kväll!!

Av Annci Hultström - 2 november 2012 10:41

... kl 5, som vanligt. Iofs somnade jag om, fast inte så länge som jag önskat. Så 07.40 var jag uppe. Det resulterade i att jag blev trött nu igen. Men sova förmiddag kommer inte på tal med en aktiv prinsessas. Nä, istället ska vi packa oss iväg till ett centrum. Där ska vi fika och handla lite. Sen bär det av hem för att ha hemma-spa. Vi ska göra ansiktsmask, fotbad och måla naglarna. Sen är vi redo för fredagsmyyyys :-).

Förresten: Happy Halloween!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards