Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 1 november 2012

Av Annci Hultström - 1 november 2012 22:21

... då var dagen över. Räknar jag med restid, var jobbdagen 16,5 timmar lång. Först var det jour, sen "vanligt" jobb och tillsist höll jag kurs. Behöver jag säga att jag är trött? Thank god in heaven för att jag är ledig i morgon.


Ska ha en Wilma-dag i morgon är det tänkt. Får se i morgon var det innebär... Idag var hon och H på badhuset, så det slipper jag i alla fall (frysskit som jag är). Men det lutar lite åt ishallen. Fast där fryser man åxå iofs... hur ska jag göra för att komma runt det då??


Nu är det en som får massage på tv. Det hade varit skönt just nu. Under ett bambutak, på en strand. Vinden skulle fläkta sådär lagom och vågorna skulle slå en aning. Mmmmmm...


Vill ni höra något kul? Min syster jobbar som rehabassistent. De kallar sina patienter för "kunder". En dag samtalade hon med en 80-årig farbror i rullstol. Hon sa något om kunder varpå han sa: "Jasså, är det så ni kallar oss?". Efter en stunds funderande säger han: "Ok, då är det här en kundvagn då?" och klappar på sin rullstol. Heeeelt underbart! Söt-farbrorn.


Nä, vet ni vad? Nu ska jag släpa min trötta lekamen upp för trappan, tvätta bort sminket, borsta bissarna och sen hopp i kojen.


Får önska er en god natt. Sov gott och dröm sött!!





Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards