Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 28 november 2012

Av Annci Hultström - 28 november 2012 20:15

Tja, vad sägs om Per Morberg? Till sällskap alltså, för alltså, en sån sköning han är... Me like a lot!!

Efter en bra arbetsdag åkte jag hem, hämtade W + kompis, åkte till Cirkusskolan och dess avslutning. Det var jättekul att få se henne, se vad hon lärt sig. Trapets, balans, tyg... Så duktig!! Tyvärr vill hon inte fortsätta, hon vill hellre rida. Men, så kan det vara.

Efter middag, dusch och läxor dök jag ner i soffan. Hade andra planer, men nä... orken finns inte. Sov nämligen bara 3 timmar i natt. Tankarna vann över sömnen... känns dock som kommande natt kommer bli bättre. Och längre, för jag tänker lägga mig efter "Berg flyttar in". Därför säger jag redan nu - God natt och dröm sött!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards