Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Annci Hultström - 15 november 2012 21:27

... som artist. Är jag. 4:e jourmorgonen. 11 timmars arbetsdag. Dejt med svärmor och svägerska som innefattade fotvård och middag. Nu sitter jag på tåget hem. Känner redan nu att jag kommer somna i soffan. I morgon alltså. Så trött är jag.

Träningsvärk har jag åxå. Släpade iväg med förfallna lekamen till gymmet igår. Första styrkepasset på ett år. Typ. Efter uppvärmning och 10 utfall var jag klar. Kände jag alltså, men inte instruktören. Nähä, då. Som en liten führer piskade han på mig i en timme. Så det känns idag. Men ändå skönt, för tröskeln är forcerad och en piggare jag väntar runt hörnet. Tanken är att några cm här och där ska bort innan Thailand. Utöver det ser jag fram emot att ha tappat ett par kg samt få återvunnen kraft.

Nä, nu är jag snart framme i Väsby. Då blir det byte till buss och sen dusch. Åsså bingen såklart.

Sov gott och dröm sött!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards