Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Annci Hultström - 16 november 2012 20:54

... följdes av en dag på soffan.

Ja, jag mådde inte helt bra i natt... sov oroligt, sprang på toa flera gånger och frös/svettades om vartannat. Så jag beslutade mig för att vara hemma idag. Jobbade ett par timmar, men sen blev det soffan. Där somnade jag gott efter en stund och sov sen 4 timmar (!!!). Helt utan toabesök. Skönt.

När jag hämtat W var det dags igen, men nu har det hållit sig lugnt några timmar. Hoppas det fortsätter så.

Anledningen vet jag inte egentligen, men... jag har lite problem med magen ibland... ja, att leverans uteblir om ni förstår. Detta yttrar sig när livet är lite för stressigt. Och den senaste tiden har varit lite si och så, vilket resulterade i att det den här veckan gick det flera dagar. Så jag tog lite medicinsk hjälp, men inte ens det har hjälpt. Så egentligen borde jag vara glad. Eller?!

I morgon ska vi hem till familjen Z. Det var evigheter sen, så jag ser fram emot det. Massor. Löka i badtunnan, prata och äta gott (hoppas jag). Så nu hoppas jag magen håller sig på sin kant.

Nu är barnet nattat, så filmtajm står på tur. Vad vete 17.

Sov gott och dröm sött!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards