Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 29 november 2012

Av Annci Hultström - 29 november 2012 23:03

... storstädat och redo för att bli adventspyntat på lördag. Eller ok, skurat har vi inte för vi har glömt köpa mopp...

Ute snöar det och ingen är lika glad som jag. Det blir så mycket finare. Och ljusare. Så för min del kan det få vräka ner några dagar och stanna till mars. Men då måste det hålla sig på minus åxå, för slask är blä.

Nej, nu - sängen. Sov gott och dröm sött!!!

Av Annci Hultström - 29 november 2012 16:49

... och redan känns det ljusare i både värld och sinne.

Började morgonen med tända ljus och en kopp thé. Fortsatte med en lugn jourmorgon. Fick undan massor av jobb.

Dagen fortsatte i en bra era och hemresan gick bra, trots snön.

Nu är den lilla människa hämtad (men kvar ute i snön). Själv ska jag sätta igång att städa. Och tvätta. Vill slippa det i helgen. Då vill jag bara ha det gôtt. Och julpynta och umgås.

I morgon blir det lite jobb hemifrån och sedan ska jag åka och handla inför nästa veckas julfest på jobbet. 76 konsulter anmälda. Tidigare år har det varit kring 25. Sååååååå kul!!!!!!

Nä, nu till sysslorna!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards