Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 22 maj 2013

Av Annci Hultström - 22 maj 2013 20:29

... haft besök här. Marre med barnbarnet Mille. Ett mycket trevligt inslag i min i övrigt torftiga sjukdomsvardag. Vi tog en prommis upp till Gunnes där Mille fick klappa både kalv och får.

När vi kom hem igen åt vi lunch. Mille fick pasta med köttfärssås och vi åt en sallad med teryakilax och feta ost. Mums säger jag om teryakilax. Och enkelt att göra åxå. Så det blir det helt klart igen.

När Mille sov middag passade vi på att boka en resa. Japp, en till i år alltså. Det blev en träningsresa till Spanien. All inclusive. I september. Ser fram emot det massor!!!!!! Inte bara för träningens skull, utan för att få åka med Marre :-).

Nu ska vi se ikapp söndagens missade avsnitt av "How I met your mother".

Ha en finfin afton!

Ps Mille satt i den barnstol jag tog in från förrådet. När det större barnet kom hem ville hon åxå prova. Hon fick plats och åt middagen i den. Knasfia!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards