Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 10 maj 2013

Av Annci Hultström - 10 maj 2013 23:11

... lossnade "naveltråden". Ja, det var en knut med två ändar som satt bredvid naveln. Den, och ett pyttestygn till, var de enda synliga stygnen vid naveln (resten är invärtes).

Jag har hela tiden stört mig på den där knuten och dess utstickande ändar. Äckligt på nåt sätt. För nån dag sedan kände jag om den skulle gå att dra bort (alt. klippa bort), men motståndet var för hårt. Men nu så är de ett minne blott och endast en röd liten prick är kvar.

Nu är det bara sova kvar av den här dagen. Måste orka upp i skaplig tid i morgon, för vi ska till landet och fira svärfar som ska fylla 75. Hoppas det blir lika fint väder i morgon som dagen bjöd på. Landet gör sig än bättre då.

Sov gott och dröm sött!

Av Annci Hultström - 10 maj 2013 21:13

... en underbart god middag med en varsin Frozen Strawberry Daquiri. Mmmmmm... sååååå gott!!

Nu är det Let's dance och sen blir det säkert en film.

Önskar en fortsatt trevlig afton!

Av Annci Hultström - 10 maj 2013 15:12

... vilken sommar det är!! Det var inget jag trodde mig få uppleva när jag vaknade till en rejält gråmulen morgon. Men johodå... Innan lunch sprack det upp och blev +30. Typ. Så dagen tillbringas ute. I solstolen.

I sann sommaranda blev det grekisk sallad till lunch och ett mellis bestående av melon och jordgubbar (en av dom var världens största... jag lovar).

Kvällens middag blir grillat. Såklart. Grillad: kyckling, halloumi och sparris. Till det ugnsrostade rotsaker och kall sås av crème fraîche. Mmmmm... det vattnas i munnen. Och H har köpt rosévin idag, så det blir det till.

Njuter ni åxå sommaren på bästa sätt? Hoppas det.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards