Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 19 maj 2013

Av Annci Hultström - 19 maj 2013 22:52

... grymma dom var våra Tre Kronor. Helt värdiga vinnare, så jag bugar mig och säger GRATTIS!!

Nu väntar bingen och där kommer jag sova gott. Det känner jag på mig. Hoppas ni åxå kommer göra det. God natt!

Ps Bilden lånad från Aftonbladet.

Av Annci Hultström - 19 maj 2013 13:04

... klart på Mellon igår. Tyckte Danmarks låt var ok. Inte bäst, men ok. Och att det gick som det gjorde för Robin förvånade mig inte alls. Trodde aldrig på den låten... tyckte den waleades (stavning??) sönder.

Idag har vi rensat i förrådet. Och nu är H och slänger lite på tippen + lämnar lite i det andra förrådet. Med sig därifrån ska han ta fläktarna, för vi smälter bort nattetid. Resten av dagen blir lugn. Känner mig sliten från igår. Och trött. Vaknade redan kl 06.50 (varför????).

W är hos en kompis. De skulle ha vattenlek, så hon packade badkläder och handduk på cykeln och susade iväg. Ja, hon börjar bli stor nu den där lilla människan. Var tog tiden vägen??!!?!

Önskar er en finfin söndag. Njut av värmen!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards