Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 16 maj 2013

Av Annci Hultström - 16 maj 2013 23:08

... fy f*n vilken enorm skämskudde vi gömt oss bakom de senaste dagarna. Vi har nämligen kollat igenom Morgan och Ola-Conny's "En stark resa" (säsong 1). Stackars människor! Får man säga så egentligen? Äh, whattahäck... Stackars, stackars människor. Men mest synd är det nog om Ola-Conny's två tonårsdöttrar. Hade dött om det varit min pappa...

Det får ju vara med om en helt makalös resa, men förstår de inte att produktionen driver med dom och att ett helt folk skrattar på deras bekostnad? På gränsen till tragiskt. Men även kul... för skrattat har vi. Mycket, gott och länge. Bakom skämskudden då såklart.

Rensade i en låda idag. Hittade födelsedagskortet på bilden och blev varm i hjärtat!

Nu väntar bingen. Sov gott och dröm sött!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards