Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Annci Hultström - 8 maj 2013 23:04

... strålande sol och högsommarvärme så regnar det ute i detta nu. Men det är väl bra för växtligheten, bönderna samt pollenallergikerna gissar jag. Så låt det komma. Jag är ändå inne. I sängen. Trött som en sengångare efter att ha ätit underbart god indisk mat och druckit nåt (eller kanske några) glas vin.

Så hörrni - Sov gott och dröm sött!

Av Annci Hultström - 8 maj 2013 12:09

... respekt gentemot de barn som är allvarligt sjuka och vars vardag är sjukhusvistelse och nålstick. De är så obeskrivligt tappra!!!

Detta kom över mig idag när W drog ut en tand hos käftis. Hon var grym. Sa inte ett pip. Precis som alla de gånger hon fått stick i fingret, fått kill i halsen, lämnat blodprov osv. Och när hon fick kanyl inför operationen av halsmandlarna. Och efter operationen. Inte ett ljud. Knappt en klagan. Bara ryck på axlarna. Typ. Grym var alltså ordet.

Och då är detta ändå rutinsaker, som är över på ett kick. Tänk om det varit värre... fy fan och TACK ödet för att vi är där vi är idag.

Hon ska dra ut 3 tänder till (har för trångt i käkarna, så de tänder som ska fram lyckas inte hitta en bra plats) och gör man sånt utan knorr är man väl ändå värd presenter va?? Har köpt henne en tröja hon gärna vill ha. Lilla gumman.

Nu sitter jag i solen. Igen. Men nu i spf 15 i hopp om att slippa det soleksem jag fick igår. Det hjälpte f.ö att sitta med ryggen mot solen. Jorå, med råge. Kan säga att det tog bra och nu är jag nog f*n brunare än när vi kom från Thailand. Härliga tider!!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards