Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 23 januari 2012

VAB

Av Annci Hultström - 23 januari 2012 22:16

I morse väckte jag tuppen och körde sedan en lätt avklarad jour. Har jobbat lite mellan brädspel och filmer. Vi klämde även in lite bakning. Muffins blev det idag. Men i vanlig ordning tröttnade prinsessan. Istället började hon plocka ur kökslådorna. Hon torkade ur, sorterade och organiserade. Blev så fint så.


Hon mår f.ö bättre. Lite feber och ont i halsen, så hon får vara hemma i morgon med. Men sen ska hon vara redo för skolan igen.


Förresten, hon har börjat flaga nu. Så det var nog scharlakansfeber ändå. Då ska man börja flaga 2-4 veckor efter första prickarna och för henne har det gått drygt 3 veckor nu.


I morgon blir det jour igen, men jobb bara fram till lunch. Efter det blir det idel vab. Får se om hon är feberfri. Då blir det kanske en sväng ut i snön. Lite friskluft har ingen dött av.


Nej, nu - bingen. Sov gott och dröm sött!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards