Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 5 juli 2011

21.30...

Av Annci Hultström - 5 juli 2011 06:50

...blev 22. Men det är jag ändå nöjd med. Över 8 timmars sömn. Och visst har jag vaknat några gånger inatt med, men det känns ändå ok. Därför ska jag nog försöka få till en repris ikväll. Fast då ska jag springa, vilket brukar resultera i ännu sämre sömn. Nåväl, det visar sig. Nu ska jag göra mig klar och åka till jobbet. Rätt skönt att jobba när det är skitväder. Faktiskt.

 
 
Carina

Carina

5 juli 2011 08:44

Fy tusan för detta skitväder.Förstår att du föredrar jobbet sådana dagar.

Skönt för dig att vara utvilad.
Ha en toppen dag trotts skitvädret.

Kramiz

http://carinasviktminskning.bloggplatsen.se

Annci Hultström

5 juli 2011 11:37

Detsamma vännen!

Kram kram

 
Lott@

Lott@

5 juli 2011 11:52

Skitväder? ;)
Här i den norra landsändan skiner solen om än det är några moln som dekorerar himlen.
Nyvaken som man är (nattjobbat) så kanske man måste ut & aktivera sig en stund =)

Dock frukost först.

Ha en underbar dag!

http://www.lottaskrypin.se

Annci Hultström

5 juli 2011 12:53

Jag här har solen inte visat sig på tre dagar. Det regnar iofs inte... men totalt igenmurat på himlen av moln. Dock har de lovat sol i eftermiddag. Men jag vet inte, jag är skeptiskt.

 
Marie-Louise

Marie-Louise

5 juli 2011 12:07

Svar: Eftersom jag har balkong så för sådde jag krassen i köksfönstret redan i våras. Kanske är det därför de blommar så fint nu, jag vet inte. Annars har jag inte gjort något speciellt alls med dom. Kram

http://madredetres.blogg.se

Annci Hultström

5 juli 2011 12:52

Ok... hmmm... stod dock på påsen att man kunde så direkt på växtplatsen. Nåväl, vi väntar lite till så får vi se sen :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards