Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 26 januari 2011

SSSSSSSSSSOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!

Av Annci Hultström - 26 januari 2011 08:45

Åh, vad fint det är ute. Solen gick,för en stund, bakom mig. Som en STOR orange apelsin. Rummet färgades i guld. Nu är den uppe lite mer och snart kommer jag att störa mig på den istället. Snabba kast här! Varför? Jo, den lägger sig rakt in i min skärm och gör så att jag ser nada. Men det är bara under en kort stund. Sen är den fin igen.


Jag är trött idag med. Måste se till att lägga mig kl. 22 ikväll. Senast. Ligger efter känner jag. Och på lördag blir det inget sova heller, för då ska vi till en skola och titta på morgonen. Men söndag, då kanske...


Var f.ö ner till Friskis igår för att köpa kort. Men de kunde inte hjälpa mig då, för de hade inga uppgifter om att Adecco har rabatt. Så jag måste kolla det idag och gå ner ikväll igen. För nu måste jag komma igång på allvar om de 12 kg ska vara borta till den 13 maj. Avresedagen för träningsresan. 15 veckor kvar. Går det tro?? Känns lite tight och kanske hårt att "begära" det av sig själv när det inte är så mycket kvar. Men utmaningar är till för att testas. Eller hur?!


Nu måste jag gå och kissa. Bara så att ni vet. Hörs senare.

 
 
Ida

Ida

26 januari 2011 10:59

hej! och tack för din kommentar :)

anledningen till att jag äter flytande i 6 veckor är att jag ska gå ner 25 kg innan op. i vanliga fall är det 10 % (iaf här uppe i norr).. men jag och läkaren kom överens om mer än så pga min rädsla inför narkosen och ev. buköppning om något skulle inträffa, därav den längre perioden.. både på gott och ont givetvis..
har allt funkat bra för dig efter operationen?

svarade först i min blogg, men kom på att det är kanske bättre om jag svarar här hos dig :)
/Ida

http://krippy.bloggagratis.se

Annci Hultström

26 januari 2011 13:23

Svarar dig i ett mail istället.

 
Ingen bild

Lotta

26 januari 2011 12:36

Visst är det härligt med sooooooool! :)
Har du fått papper om Vårruset? Såg att det gick avstapeln veckan efter du kommit hem! Orkar du det? :)

Annci Hultström

26 januari 2011 13:07

Ja, helt underbart! Önskar bara jag var ledig någon gång den behagar visa sig. Haver hopp till den kommande helgen.

Jag har fått papper och det är klart jag är PÅ! Då kommer jag ju vara i bättre form än någonsin. Så jävlar vad jag ska kuta ;-).

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards