Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Annci Hultström - 15 januari 2011 20:30

... och det är gott. Faktiskt. Är ju ingen direkt öldrickare, men i brist på annat så går det. Som idag. Skulle på bolaget och köpa vin. Trodde det var öppet till kl. 17 (önskedröm??), men nä... kl. 15 stängde det. Överallt. Hmmm... tacka vet jag de lite mer tillåtande länderna bortom Svedalas gränser. Där hade jag inte suttit med en öl nu. Utan ett glas rött. Men nu är det som det är.


W & jag sov ju på soffan. När vi vaknade mös vi lite, sen åt vi frulle och väckte H vid 11:30. Han för förvånande nog i god form. Jag tog mig då en låååååååååååång dusch. Scrub, hårinpackning, ansiktsmask, fotvård, div. rakning, fotvård. Kom ut 1 kg lättare tror jag.


Efter det bidde det lunch (för oss "morgonpigga" och frukost för H) på donken. Sen kollade vi in David när han tävlade i pingis. Kul!!


Sen shoppade vi lite... färg, tapetklister å annat kul. Fick nämligen ett ryck, så i morgon gör vi om hallen uppe. Har ägt tapeten i 1 år snart. Börjar bli dags att få upp den. Eller hur?!


När vi kom hem lagade jag mat å nu är det mys i soffan. Film å lördagsgodis. Undertiden pågår det pedikyr å manikyr på den minsta i familjen. Så fort hon sover ska vi åxå se en film. Men innan dess ska vi se om vi inte bokar flytbiljetterna. Har googlat en del nu och det är verkligen ett bra pris. Vi är f.ö millimeternära att välja bort julen 2011 till förmån för Thailand. Shit. Helt galet. En jul i solen. Mmm... Ska testas någon gång det med. Ja, vi får se. Beslut och rapport kommer.


Nu ska jag återgå till familjen. Önskar en fortsatt bra lördagkväll!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards