Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 24 januari 2011

Den här måndagen = ZZZZZZZZ

Av Annci Hultström - 24 januari 2011 10:14

Idag är jag trött. Och seg. Hade tveklöst kunnat ligga kvar i bingen en bra stund till. Normalt vaknar jag innan klockan (mobilen). Eller åtminstone när den ringer första gången. Men i morse ringde den 2 gånger och t.o.m klockradion gick i gång (reserven). Det händer aldrig annars. Pannknack har jag åxå. Och svullen som en julgris känner jag mig. Ingen bra dag med andra ord. Blä! Går det att spola tillbaks och börja om?!


Är ni redo för jämförelsebilderna? Om inte, blunda. För här kommer dom.


Svart BH = Startvikt

Beige BH = 85 kg (-38 kg)


      


Och nu, 76 kg (-47 kg)

          


Ja, man kan ju säga att det hänt en del. Sjukt mycket för att vara mer exakt. Nu är det c:a 12 kg kvar. Undrar hur jag ser ut då?! Var kommer det försvinna mest?! Jag hoppas på höfter, lår & mage. Men med Murphy´s lag så blir det väl tuttar, hals, ansikte och handleder. Typ. Men det visar sig. Följ med mig på resten av resan så får ni se.


Ha nu en bra dag. Det ska jag (försöka) ha.

 
 
Ingen bild

Lotta

24 januari 2011 18:40

Oj det har verkligen hänt massor!
Du ser toppen ut.
Kram

Annci Hultström

24 januari 2011 19:32

Tack sötnos!! När jag ser bilderna mår jag lite illa... inte för att jag SER UT så, utan över hur jag kunder göra så mot mig själv.

Så skönt att vara kvitt den där extra människan :-).

Kram kram

 
Carina

Carina

25 januari 2011 18:41

wow vilken skillnad.Måste vara jätte skönt att slippa bära runt på en massa extra kg.
Du blir bara snyggare och snyggare.
KRAMIZ

http://carinasviktminskning.bloggplatsen.se

Annci Hultström

26 januari 2011 08:23

Tack, tack snälla du! Ja, det är obeskrivligt skönt. Jag är en ny människa!

Kram till dig fina Carina! (oj, det rimmas som min dotter hade sagt ;-))

 
sara bjram

sara bjram

26 januari 2011 20:28

Hejsan!
Woow va mkt som förändrats! man ser verkligen på bilderna att du lyckats! Jättefins har du iallafall blivit! :) Jag behöver gå ner 10 KG och undrar om du har några tips om hur jag ska klara det? har ungefär 4-5 månader på mig. Hur gör du och vad tycker du att jag ska göra?

KRAM! // sara

http://supeersaraa.bloggplatsen.se

Annci Hultström

26 januari 2011 20:45

Tack snälla! Det känns underbart. Men det är kanske överkurs att berätta ;-)

Jag svarade på det tidigare, kopierar helt enkelt in svaret.

Nu är ju inte jag något proffs direkt. Men jag skulle spontant säga:

Ät sund mat, lite åt gången - men flera gånger/dag. Jag äter 6 gånger/dag.

Och motionera. Fettförbrännande sådan. Powerwalks, jogging, spinning.

Sammanfattningsvis - ät inte mer än du gör av med.

För att hålla kolla råder jag dig att gå med i Viktklubb eller motsvarande tjänst på nätet (eller viktväktarna) där du får hjälp att hålla koll.

Lycka till!

 
mickies

mickies

1 april 2011 20:30

Hittade in här av en slump och jag vill bara säga WAOW! Vilken skillnad. Ser så fräsch ut. Kul! :)

http://mickies.bloggplatsen.se

Annci Hultström

3 april 2011 19:25

Tack ödmjukast!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards