Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 4 juli 2013

Av Annci Hultström - 4 juli 2013 20:48

... det funkade. Men aningen bökigt var det allt, så jag vet inte hur ofta jag kommer nyttja det. För vill jag få till det trycker jag på en knapp som ger mig: fet text och då måste jag byta ut orden fet text till det ord jag vill fetmarkera. Kanske inte helt genomtänkt. Eller så går det helt enkelt inte att göra på nåt annat sätt i bloggvärlden. Vad vet jag?!

När jag kom hem somnade jag som en klubbad säl???? (ser det skumt ut här beror det på att jag provade klippa in några smileysar) och sov en dryg timme. När jag vaknade kändes det lite bättre. Även om mer sömn pockar på uppmärksamheten. Så det blir nog bingen inom kort. Säger därför GOD NATT och hoppas att det gäller även mig.

Av Annci Hultström - 4 juli 2013 20:42

... testas bloggfunktioner. Ställde nämligen från till supporten hur man gör med fet text o.s.v och efter att ha fått svar hoppas jag på att få till det.

ÄNTLIGEN är det torsdag. Det betyder att fredagen väntar runt hörnet. Och det, mina vänner, har jag längtat till hela veckan.

Det var det. Nu ska vi se hur det gick!

Av Annci Hultström - 4 juli 2013 15:56

... är just nu borde vara olagligt. Eller kanske inte... då hade jag åkt dit så det sjöng om det.

Så min nästa destination är tyvärr inte Tinas bubbelkopp. Nope... skulle vara tidernas sämsta sällskap. Istället spar jag den stunden och åker hem till soffan istället. Om jag når ända fram... just nu känns det som hallmattan räcker ;-)

Ja, med det vet ni var ni har mig i kväll.

Och i morgon är det jobb igen. Men dagen kommer bli aaaningen kortare för då ska vi ÄNTLIGEN hämta bilen. Ska vara på firman vid 16-tiden. Åh, som jag längtar!!!!

Nä, hörrni. God natt då!

Av Annci Hultström - 4 juli 2013 15:56

... är just nu borde vara olagligt. Eller kanske inte... då hade jag åkt dit så det sjöng om det.

Så min nästa destination är tyvärr inte Tinas bubbelkopp. Nope... skulle vara tidernas sämsta sällskap. Istället spar jag den stunden och åker hem till soffan istället. Om jag når ända fram... just nu känns det som hallmattan räcker ;-)

Ja, med det vet ni var ni har mig i kväll.

Och i morgon är det jobb igen. Men dagen kommer bli aaaningen kortare för då ska vi ÄNTLIGEN hämta bilen. Ska vara på firman vid 16-tiden. Åh, som jag längtar!!!!

Nä, hörrni. God natt då!

[Bild]

Av Annci Hultström - 4 juli 2013 05:47

... natten.

Kl 22.30 - La mig och tänkte att 7 timmars sömn skulle bli ok att få. Somnade en kort stund senare.

Kl 01.03 - Vaknade, men hoppades snart somna om. Men nä.

Kl 01.45 - Gav vika och gick upp på toa. Tänkte att det var anledningen. Men nä.

Kl 05.05 - Stirrade fortfarande hålögt in i klockan. Detta trots att jag både surfat, kollat FB, spelat alla liv i Candycrush OCH räknat får. Här någonstans somnade jag visst.

Kl 05.25 - Vaknade för att inse att det var dags att gå upp.

Om detta säger jag: BAAAAAJS!! Är så sjukt trött just nu att jag mår illa, ser i kors och har ont i pallet.

Jag ber till Gud (eller vem fan det nu är som styr världen) om att ge mig en lugn jourmorgon. Allt annat vore tortyr och det är faktiskt avskaffat sedan länge i det här landet.

Hoppas att ni haft en bättre natt. Men det har ni säkert. För vem fan, utom jag, sover mindre än 3 Tim på en natt?

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards