Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Annci Hultström - 12 mars 2011 21:45

... får gärna vinna!! Har en trevlig kväll hos svägerskan. H vilar hemma.

Av Annci Hultström - 12 mars 2011 10:15

God morgon världen!


Eller  ska jag kanske säga: God förmiddag, för här har vi varit vakna ett tag. Både jag och W vaknade vid 7. Och jag trots att jag inte somnade förrän efter kl. 1. Varför? När man får sova då vaknar man minsann. Iofs så kan det betyda att jag börjar bli piggare, att medicinen hjälpt. Eller?! H sover fortfarande. Han behöver all sömn han kan få.


För dagen finns planer, sedan får vi se hurvida vi kan genomföra dom fullt ut med tanke på H´s status. Vi är nämligen bjudna till H´s syrra med familj. Tanken var att vi skulle åka dit tidigare och hitta på något med barnen, men det hoppar vi över. H får vila in i det längsta, i hopp om att kunna följa med. Han blir HELT slut av att bara gå i 5 minuter. Och det kommer ta tid att komma igen sägs det.


Innan det ska jag och W ner och lämna in bilen på tvätt & invändig städning. Sen går vi till Centrum för att klippa henne. Och kanske mig. Om rätt frisör jobbar och har tid. Och jag MÅSTE ha en handväska. Får se vad jag hittar.


Oj, oj... nu fick jag bråttom insåg jag. Bilen ska lämnas om 45 minuter och W är fortfarande i pyjamas. Och frukost ska vi väl ha. Så, vi hörs sen helt enkelt.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards