Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 27 april 2010

Skulle aldrig...

Av Annci Hultström - 27 april 2010 16:48

... ha hängt ut tvätten idag. När jag gjorde det var det klarblå himmel och sommarvärme. En timme senare regnade det... Hmmmm... så nu är den hängd på nytt. Inne.


Nu har mamma & pappa kommit. De leker med Wilma där nere och jag sitter och ska försöka fylla i lite av alla de blanketter man ska skicka till a-kassan. Hur många som helst känns det som. Måste ringa Swedbank åxå för att öppna konto, för har man inget konto hos dom får man en utbetalningsavi varje gång man får a-kassan. Stenålder.


Om en stund ska jag börja med maten. Det blir fläskfilé med kantareller idag. Och en flaska vin ska vi nog öppna åxå. Kände för lite fest idag :-)


Vi hörs igen senare. Förresten - Välkommen till alla nya läsare!! Kul. Hoppas ni kommer att gilla min blogg.

 
 
Johanna

Johanna

27 april 2010 18:56

önska dig all lycka med din vikt nedgång! :)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
amanda

amanda

27 april 2010 19:25

sol och blå himmel gu vad gott

http://tjejenamanda.bloggplatsen.se

 
Tuula

Tuula

27 april 2010 19:30

Mycket fin blogg du har :) Och hejsan, jag kommer följa den så du vet ;) kramis.

http://frostdotter.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards