Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 12 september 2011

En hydda, utan fönster. Någon?

Av Annci Hultström - 12 september 2011 15:15

Ja, idag är det en sån dag... en dag när en hydda utan fönster hade passat mig bäst... Där skulle jag krypa in och bara vara. Är på pissdåligt humör (PMS??) och har så varit sedan i lördags. Gillar det inte. Riktigt störande faktiskt. Naturligtvis är det H & W som främst får ta emot min skit, så jag är nog inte så omtyckt hemma just nu. Får råda bot på det när humöret är bättre. Ge dom frukost på sängen eller nå´t.


För att bli bättre till mods ska jag träna ett skivstångspass idag. Har aldrig gjort det förr, så det ska bli kul. Kl. 19:30 är det dags. 75 minuter. Hoppas jag svettas rejält. Då blir jag kanske kvitt lite av vätskan som just nu huserar i min julgris-liknande kropp. Känner mig svullen som en zeppelinare. Märktes på vågen i morse åxå. + 9 hg sen igår. Bläääääääääääääääää!


I helgen vill jag plocka svamp. Men vart i hela världen ska jag åka för att hitta dom små rackarna? Följer Josephine Bornebusch´s blogg (har ni inte läst den, gör det - förjävla rolig är hon den tjejen). Hon hade varit i Västerås och hitta enorma mängder. Är det alltså dit jag måste? Kom igen, vet ni nåt ställe - hojta till. Det skulle göra mig på bra humör.


Nej, nu ska jag uppdatera backup-pärmen lite. Har nämligen ändrat min lunchstängningstid. Den var tidigare 12-12:50, men det sög. Främst för att, de få gånger jag köper lunch i matsalen, måste köa bort halva lunchen eftersom resten av alla Lunda industriområde´s anställda äter just då. Det har jag ingen lust med. Så nu fick det bli en enorm rutinändring... 11:50-12:40 istället. Mmmm... det ni. Fast ärligt, det gör en enorm skillnad. Ja, tills den dagen som alla andra tänker samma sak. Då kan jag ju alltid återgå till ursprunget.


Jadda, jadda... nu blev det mycket blaj, ointressant babbel. Så jag bryter här.


Tjing!

 
 
Ingen bild

Marre

12 september 2011 18:31

Julgrisar är vi allihopa, allihopa allihopa.....Nja du och jag i alla fall då verkar det som. Faaaaaaaaan va jobbigt.
Jag är definitivt fel person att ge tips om svampställen. Leffe och jag var ut 6 timmar i helgen!! och hittade typ 15 kantareller. Snacka om misslyckat. Vi var i 3 olika skogar, men det hjälpte inte ett dugg :(
I love ICA ;)

Annci Hultström

12 september 2011 21:21

Mmmmmm... tur att man inte kommer har mens dagarna före julafton. Då hade man väl fått gå å gömma sig, på riktigt, för att inte behöva sätta livet till. Ja, om någon ser fel menar jag - är ju lätt hänt ;-)

Ok, då ska jag inte fråga dig.

I love ICA jag med... och Tina & Micke. Fick ju några liter i present :-)

 
Marie-Louise

Marie-Louise

12 september 2011 19:51

Usch sådana där dagar är inte roliga, främst är det nog man själv som lider värst. Jag får också sådana dagar ibland :( men familjen förstår mer än vad man tror... Kram

http://madredetres.blogg.se

Annci Hultström

12 september 2011 21:18

Nä, inte kul alls. Hoppas det vänder nu, känns aningen bättre nu. Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards