Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2011

Ruggugglan #1...

Av Annci Hultström - 15 augusti 2011 15:35

... det är jag det. Förstår inte hur jag kan frysa så (mailade läkaren... men har inte fått något svar än *väntar*). Sitter med min ullsjal tätt svept runt kroppen. I handen har jag en kopp thé och i magen ligger nu min nyss ätna knäckemacka och "bomullar" sig. Önskar att jag kunnat få inte lite av värmen från utsidan... för där sägs det vara varmt i alla fall. Snart kan jag avgöra, för av dagen återstår endast 38 minuter.


De ringde från Ticket (resebyrån) idag. Det var genom dom vi bokade resan till Thailand. De sa att det blivit ändringar med vår flight. Blev lite nervös. Nervös för att de ställt in den dagen eller så. Men nä... det var bara ändrat tid (åker kl. 20:20 istället för kl. 16:45). Det gjorde absolut inget, för det betyder bara kortare transfer i Wien. Iofs kanske lite föööör kort transfer istället, endast 40 minuter. Men med tanke på att vi inte behöver hämta några väskor + att flygplatsen är liten så borde vi hinna utan problem. Eller ja, så länge det inte blir försenat från Arlanda såklart. Bara att hålla tummarna. Hårt.


Hem var det åxå ändrat. Vi landar hela 5 minuter tidigare. Wow. Det ni. Vet inte riktigt vad vi ska göra med all den tiden   .


H ringde förut. Han berättade att elektrikern kommit innan de hann gå i morse. Han sa att de brukar börja riva redan första dagen, så det blir ju spännande att komma hem och se om så är fallet. Om inte så kan jag duscha i min egen dusch efter rundan ikväll. Det hade varit skönt. Slippa gymmets dusch. Eller ännu värre - barackduscharna. Hmmmm... Fast vid närmare eftertanke så har vi nog oavsett inget vatten där uppe, för de skulle proppa ledningarna idag. Ja, det visar sig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards