Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Annci Hultström - 23 augusti 2011 22:00

... men... Jag orkade inte. Jag ville inte. Jag tänkte inte. Ja, träna alltså. Men vet ni vad, jag gjorde det ändå. Först 60 minuter core och sedan sprang jag nästan 2 km på 10 minuter. Fort gick det. Skönt som attans när jag var klar. Både i kropp och sinne. Efter det tog jag mig en dusch. Där. Undviker barackduscharna så länge det går.


Väl hemma åt jag ett mellanmål och nu kollar jag på "Hur många lingon finns det i världen?". Underbar så långt.


Har f.ö ont i huvudet idag. Igen. Somnade med det. Och vaknade med det. Blä. Jag håller på att lägga ihop ett å ett... fick massage av H igår och efter det fick jag ont i huvudet. Kan det kanske vara inflammation som retas av beröringen? Ska snart lägga mig i hopp om att det försvinner tills i morgon.


Roligare än såhär blir det inte idag. Sov gott och dröm sött!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards