Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 8 april 2011

Varför gå till röven...

Av Annci Hultström - 8 april 2011 10:45

... när man kan gå till huvudet direkt?!


Den kommentaren kläckte Soffan igår. Så bra. Så sant. Så kul. Skrattade länge och fortfarande idag. Vad som menas? Jo, jag berättade att delar av ledningsgruppen + säljledning satt och täckte upp på kundtjänst igår när de var på utbildning. Dock fick de nog inte känna på hur det är "på riktigt", för jag tror många valde att återkomma i dag (hade talat in på svararen hur läget var). Då kläckte hon kommentaren.


Nu vet jag iofs att de som satt igår har en hel del produktkunskap, så det klarade det galant. Men på alla ställen är det nog inte så. De högst upp driver företaget på ett ypperligt sätt, men vet inte så mycket om "golvet" och produkterna. Då passar kommentaren ännu bättre.


Hej förresten!


Har ni haft en bra start på fredagen? Det har jag, om man bortser från att det blev aningen stressigt hemma. Vaknade lite för sent och då blir det ju faktiskt så.


Träningsvärk har jag åxå. Skönt! Känner att jag har ett par muskler. Mindre kul är skavsåren. Det största gör ont. På riktigt. Beror mycket på att compeedplåstret pajjade när jag tränade igår och jag hade inga fler. Så nu har jag ett vanligt plåster. Och det är verkligen inte det bästa. Så när jag åker in till stan idag måste jag bara in på Apoteket och köpa på mig en förpackning. För de hjälper onekligen.


Vad ska er helg bestå i då?


Vår ska bestå av idel trevligheter. I morgon blir det lunch hos Lisa med familj i deras nya hus. Efter det ska vi ev. en sväng på Knallemarknad (beroende på hur länge det håller på). Men sen MÅSTE vi verkligen städa åxå. Och tvätta i stora stugan. Vi drunknar i smutsiga sängkläder/handdukar. Sen på söndag får vi lunchbesök av fam. Höjer, som ska avslutas på "Lek & Bus". Detta beror på om de inte blitt sjukare. 3 av 4 är snuviga och vi smittas ogärna nu när vi faktiskt klarat oss i hela 2 veckor. Vi ska höras om det i morgonkväll igen. Blir inte det av så vete17 vad vi gör. "Lek & Bus" blir det nog ändå, för det är W inställd på.


Nej, nu ska jag försöka plåstra om min häl lite bättre. Men hörrni - vi hörs senare!

 
 
Ingen bild

Soffan

8 april 2011 12:36

*HIGH FIVE*

Annci Hultström

8 april 2011 12:51

;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards