Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 3 januari 2011

*blundar och tänker mig hem*

Av Annci Hultström - 3 januari 2011 16:00

Som jag skrev - *blundar och tänker mig hem* - hjälper inte. Jag är kvar här ändå. Tyvärr. För nu, mina vänner, är jag trött. Så trött. Tänker inte göra ett knop idag... förutom hämta på dagis *please, krångla inte*, laga mat *köttfärssås=snabbt* och lägga barn. Ett stycke lättlagt sådant, så det borde inte bli några problem. Sen blir det tiiiidigt i säng i hopp om att sova bort skiten jag har i kroppen. Sägs ju kunna hjälpa. Men jag ber att få återkomma när jag har fakta klart för mig.


Tänker åxå försöka få en chans att se Biggest loser (den amerikanska varianten of course... är enligt mig den enda som räknas). Det är säsongsstart ikväll. Men det krockar ju alltid lite med W´s läggning och H ska ut på hämta saker/lämna saker-turné idag. Så han lär ju inte vara hemma... det löser sig. Finalen är ju det viktiga och dit är det sisådär 13,5 vecka och innan det ska jag väl ha nattat klart   .


Idag har jag åxå gett deadline för återlämning av kläder. Sker inte det kommer jag att vidtaga tänkta åtgärder i morgon. Spännande att se om hon tar sitt förnuft till fånga. Nå´n som vågar betta?!


Nä, hörrni... nu orkar jag inte skriva mer. Tyvärr. Eller det är kanske bra tycker ni? För det är ju ändå fullständigt ointressanta saker som kommer ut ur de små hjärnceller som fortfarande orkar vada sig fram där uppe i snor-djungeln.


Ha en fortsatt bra dag. Vi hörs!

 
 
Ingen bild

Soffan

3 januari 2011 16:12

Inga kläder - 100 kronor

*kryapåsigkram*

Annci Hultström

3 januari 2011 16:58

Hmm...men hur slår nån vad om jag tror på samma utgång?! Kram i retur!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards