Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 1 maj 2010

Sköna maj, välkommen

Av Annci Hultström - 1 maj 2010 10:43

Ja, så var det maj-månad då. Vårmånaden. Hoppas det snart får känns som det åxå. Just nu försöker solen bryta igenom de svarta molnen. Det är iofs runt +12 ute, men jag vill ha... +20. Löftet finns ju om att det ska bli varmare nu under de kommande två veckorna. Hoppas de har rätt.


Och med maj är det åxå Torhilds födelsedag. GRATTIS i massor på din dag! Hoppas solen får lysa på dig!!!! Kramar från oss


Igår var vi ju iväg till Strömsberg och kollade in fyrverkerier och brasa. Vi hörde även vårsång. Det var trevligt, men vi hade alla väder som går... blåst, regn, lite snö, lite sol (först, innan den gick ner). Fyrverkeriet var toppen. Wilma älskade det. Det var hennes första riktiga.


När vi kom hem igen satt vi å pratade strunt en stund, sedan blev det sängen runt 01-tiden. Wilma somnade strax före kl. 23. Så hon sov ända till 09:15 idag. Skönt!


Mamma verkade f.ö nöjd med dagen och sina presenter. Det blev en stereo från oss alla + en SPA-resa från pappa.


Nu sitter jag och kollar på Nintendo Wii. Har länge velat ha en och tänkte fira jobb-vinsten med att köpa ett. Och sedan verkade ju Wilma ha tyckt att det var toppenkul när hon fick spela det på syrrans jobb igår. Så förmodligen blir det en "black consol" med sports resort + sports. Sedan blir det nog ett Super Mario åxå... me love!


Nej, nu ska vi packa ihop här och åka hemåt. Vi hörs senare!

 
 
Sandra

Sandra

1 maj 2010 12:28

Wii är riktigt kul. Kan rekomendera Wii fit, roligt sätt att träna. :-)
Wilma provade även wii här men det var nog inget roligt spel för då verkade hon inte tycka det var kul..
Ha en bra dag.
Kram

http://mammasandra.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards