Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Annci Hultström - 16 maj 2010 17:45

Nu är vi rotlösa - roten är borta, plattorna på plats, sommarblommorna planterade, solen återfunnen, diverse bra-att-ha inhandlat. Nu blir det middag i solen (med ett glas vin - igen). Sen blir det ett besök på trädgårdsavfallssopstationen. Med roten. Och lite annat. Skönt. Då kommer vi kunna gå obehindrat på framsidan igen.


I övrigt har det spelats kula och kastats ringar på poäng-kryss idag. Och ätit donk-mat. En bra dag för den lilla åxå med andra ord.


Nej, nu är det middag.

Av Annci Hultström - 16 maj 2010 09:33

Ja, så var det söndag. Veckans sista dag. Vaknade utvilad av mig själv... kl. 8 (wow - rekord). Wilma vakande strax efter och tog sig an jobbet att väcka sin älskade pappa. Det blev med kittling under fötterna. När han var vaken gick de ner och packade upp rit-projektorn. Jag började med frukosten.


Nu är den äten och vi ska köra igång med aktion rot-borttagning. Så någon vilo-dag är det inte tal om här. Nej, roten ska bort... syrénroten. Den djävulska. Vilka rötter. Phu...


Efter det ska vi iväg till Jula en sväng. Ska kolla på lite diverse saker.


Nej, nu ska jag sätta fart. Men vi hörs igen. Senare.


p.s Filmen vi såg igår var "Up in the air". Var väl sådär... Finns det några riktigt bra filmer numera? Tipsa gärna.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards