Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 24 oktober 2014

Av Annci Hultström - 24 oktober 2014 17:37

... kopplingen till FB fallit bort. Igen. Visar sig om det funkar nu.

Finns förresten 2 nya inlägg :-)

Av Annci Hultström - 24 oktober 2014 17:24

... vad? Så jävla skönt med helg. Det blir iofs ingen vilsam sådan, men ändå. För det har varit en usel dag. Trött. Illamående, som sedan blev ögonmigrän med efterföljande huvudvärk. Och som grädde på moset - en arbetsuppgift som inte gick som tänkt. Men det är bara bagateller, så på måndag är det nog frid och fröjd igen.

Nu blir det hem och äta thaimat, fixa en grej inför morgondagens svärmors-firande och sen - SOFFAN.

I morrn ska jag träna på morgonen, sen städa och därefter drar vi till Täby vid 16-rycket.

Nu - hemma. Trevlig kväll!!

Av Annci Hultström - 24 oktober 2014 08:07

... mer effektiv än andra. Som i onsdags (H var borta). Kom hem, fixade middag, såg till att W kom iväg på gympa, handlade på bolaget, handlade på Apoteket, åt en (fruktansvärt asäcklig) cheesburgare på donken till middag (hur kan folk äta den... huuuu), handlade på Willys, handlade på Coop, handlade på Ica, tömde bilen (två vändor brhövdes), packade upp allt, utfodrade W och fick henne i säng, småplockade lite, tog en vända på bandet, duschade, åt ett kvällsmål och somnade. Ovaggad.

Igår var det så dags för musikal. Wow. Ja, vad mer behöver sägas?! Alltså, sååååå bra!! Trots vattenfast mascara var det inte mycket kvar att tvätta bort när jag kom hem. Se den!!!


Pysselboken och salta katten hade jag med till min får-lätt-myror-i-brallan-kollega. Hon skrattade.

Den andra bilden såg jag på FB. Så bra. Ger ju svar på allt jag någonsin undrat.

Nu - jobbet. Njut er fredag. Det ska jag.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards