Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 15 oktober 2014

Av Annci Hultström - 15 oktober 2014 18:20

... till jobbet i morrn:


För om jag läser av mina spaghettiarmar rätt, så tog de väldigt illa upp över den senaste timmens misshandel. Och som hämnd kommer de se till att jag inte når med armarna till huvudet för att piffa mig. Helt enkelt. Phu.

Nu blir det tonfisksallad. Mmmmmmums! Sen ska jag stryka gardiner och sedemera sätta upp de. I sovrummet. Om jag ids. Det visar sig. Annars blir det jag och min bok som hänger. I soffan.

Av Annci Hultström - 15 oktober 2014 12:57

... vet om mina problem med att jag stundvis samlar enorma mängder vätska.

Nu har det nått oanade höjder. Sedan 1,5 vecka tillbaks vaknar jag med oböjbara prinskorvsfingrar och med gårdagens strumpstasningsmärken kvar på benen. Magen spänner som om jag ätit av alla sorter på smörgåsbordet. Vågen visar +4,5 kilo. Inte ens vätskdrivande funkar.

Vad faaaaaaan är det som händer? Vad kan vara fel? Idéer... nån?

Kan tillägga att jag under denna 1,5 vecka tränat 5 gånger och ätit som jag gjort de senaste 5 åren. Eller nä, inte riktigt. Har hållit igen på kolhydrater under träningsresan och efter (insåg på resan att magen mår så mycket bättre utan). Så ris en gång, pasta en gång och mjukt bröd en gång. I övrigt potatis eller bulgur. Och grönsaker såklart.

Blir sååååå less!!!

Nu ska jag läsa bok en stund och smälta dagens lunch, fjärtsoppa. Nämen oj... ärtsoppa menar jag såklart.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards