Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 22 oktober 2014

Av Annci Hultström - 22 oktober 2014 07:59

... är inte min grej. Eller det beror iofs vad man väntar på. En bebis i magen = ok. En annalkande resa = ok. Ett O.s.a.-datum = inte ok. Det är nog kontrollbehovet i mig som talar. Vill liksom få allt klart. Igår. Men är det sagt 25/10 så är det. Då är det bara att bärga sig. Typ.

Förresten, lördagskvällen blev lika trevlig som alltid. Spanskt småplock, en underbar rostbiff, dans i köket och hemgång kl 00.40 Så städat så ;-)


Vaknade vid 8 på söndagen. Småplockade. Mös. Strosade runt. Och gick sen på träningskursen. Väl hemma igen pysslade vi på, åt middag å mös lite till. En härlig söndag, som var en av de längsta. Ever.

Å nu då? Ja, idel jobb på dagarna och fix på kvällarna. Mycket som väntar.

I morrn blir det "Livet är en schlager" med jobbet. På lördag ska svärmor firas. På söndag ska vi till Lotta & Co. för att fira de alla - 42 år, 9 år, 6 år och 40 år. Och nästa helg är det ju vår tur. Och inför det finns en del att göra. Och mitt i detta ska minst 3 pass/vecka klämmas in. Men det går. Med vilja och god planering.

Nu - jobbet!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards